سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ردیاب شخصی چه فایده ای دارد؟

قابلیت شنود صدای اطراف

اگر شما هم به این فکر می‌کنید که شاید ردیابی یا مکان یابی فرد کافی نباشد، باید بگوییم قابلیت شنود صدای اطراف (با وضوح بالا) به شما کمک بیشتری می‌کند تا از شرایط فرد یا شخص باخبر باشید. فرض کنید این ردیاب را برای فرزند خود استفاده کرده‌اید و فرزند شما هم برای تفریح، به پارک نزدیک محل زندگی شما رفته است. اما شما مطمئن نیستید که فرزندتان در حال انجام چه کاری است! اما با ردیاب افراد NG160، شما می‌توانید از تمامی اطلاعات آنجا مثل (صدای اطراف) اطلاعات کسب کنید.

متاسفانه این ردیاب به دلیل کیفیت، امکانات و کاربردی که دارد، با اهداف دیگری نیز استفاده می‌شود. مثلا بسیاری از خریداران محصول NG160، آن را به عنوان ردیاب همسر استفاده می‌کنند. به دلیل کوچک بودن، آن را داخل کیف یا مانتو همسر خود قرار می‌دهند تا از محل دقیق و صدای اطراف آن اطلاع کامل داشته باشند.

باتری و مدل‌های مختلف ردیاب شخصی

ردیاب شخصی NG160، 4 مدل مختلف دارد. این مدل‌ها از نظر کیفیت و امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت آن‌ها در قیمت، باتری و اندازه ردیاب است! در ادامه، مدل‌های مختلف را همراه با قیمت مشاهده می‌کنید:

  • مدل 10 ساعت شارژ: 580 هزار تومان
  • مدل 3 روز شارژ: 850 هزار تومان
  • مدل 10 روز شارژ مغناطیسی: 1 میلیون و 100 هزار تومان
  • مدل 2 سال شارژ آهنربایی نظامی: 4 میلیون تومان

ردیاب سالمندان و کودکان (افراد)

اگر شما هم از یک فرد آلزایمری در خانه خود مراقبت می‌کنید یا فرزند (کودک) شما برای‌تان اهمیت زیادی دارد، باید خرید ردیاب شخصی را انجام دهید. زیرا بهترین راه برای مکان یابی و شنود صدای اطراف سالمندان و کودکان، این محصول است. کاربرد محصول NG160 به‌گونه‌ای است که آن را ردیاب کودکان و سالمندان نیز می‌نامند. شما می‌توانید با 2 روش زیر، از این ردیاب شخصی استفاده کنید:

  1. به کودک یا سالمند مد نظر، اطلاع دهید که یک ردیاب در لباس یا کیف‌شان قرار دارد تا آن را از خود دور نکنند. همچنین در صورتی که خطری برای آن‌ها پیش بیاید، بهترین کار استفاده از دکمه تماس اضطراری (S.O.S) است. با فشردن این دکمه مخفی، ردیاب از طریق سیم کارت، با شما یا پلیس 110 تماس می‌گیرد (بر اساس به نحوه تنظیم در پنل ردیابی).
  2. بدون اینکه فرد یا شخص از موضوع اطلاعی داشته باشد، آن را به صورت محفظه‌ای داخل لباس یا کیف او بدوزید. در این صورت، به صورت مخفیانه می‌توانید فرزند یا سالمند خود را ردیابی کنید.

ردیابی حیوانات و پرندگان

امروزه بسیاری از ایرانی‌ها، در خانه خود از یک حیوان خانگی (پت) نگهداری می‌کنند. یکی از معضلاتی که این افراد دارند، گم شدن حیوان یا پرنده آن‌ها است. این ردیاب به دلیل کوچک بودن، به ردیاب حیوانات هم معروف است. زیرا می‌توانید با خرید این ردیاب، از محل دقیق حیوان خانگی خود مطلع شوید. مخصوصا اگر گربه یا سگ نگهداری می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این ردیاب استفاده کنید. در نظر داشته باشید که امواج این محصول، هیچ ضرری برای حیوان خانگی شما ندارد.