سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید از ردیاب شخصی استفاده کنیم؟ کاربردهای استفاده از ردیاب

ردیاب شخصی از نوع ردیاب‌های بدون نیاز به نصب است. این نوع ردیاب‌ها با استفاده از یک سیم‌کارت می‌توانند مشخصات دقیق محل خود را برای مالکانشان ارسال کنند. شما می‌توانید با استفاده کنترل پنل تحت وب به‌راحتی این ردیاب را مدیریت کنید.

امروزه استفاده از این ردیاب‌ها برای موارد گوناگون به شدت مورد توجه قرار گرفته است. دیگر از این ردیاب‌ها تنها برای جاسوسی و کارهای سینمایی استفاده نمی‌شود.

استفاده در کیف و لباس کودکان

امروزه والدین شاغل یک دغدغه مهم دارند. فرستادن کودکان دلبندشان به مدرسه. معمولاً هم از سرویس‌های شخصی برای این کار استفاده می‌کنند.

حال چگونه این والدین از سلامت کودکان خود مطمئن شوند؟ آیا نگران گم‌شدن آن‌ها نیستند؟ آیا از مسیر رفت آمد کودکشان به مدرسه اطلاعی دارند.

بهترین و ساده‌ترین کار استفاده از یک ردیاب شخصی ساده است. این ردیاب را می‌توان در کیف و یا لباس کودک قرار داد به نحوی که حتی کودک نیز متوجه آن نشود. با یک بار شارژ این ردیاب می‌تواند حداقل 10 ساعت و حداکثر 3 روز کار کند.

نکته قابل توجه قابلیت‌های اضافی این ردیاب است که آن را متمایز کرده است. شما به‌راحتی می‌توانید قابلیت شنود ردیاب شخصی را نیز فعال کنید تا بتوانید صداهای پیرامون کودک خود را نیز بشنوید.

ردیاب شخصی چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

برای مراقبت از سالمندان فوق العاده ضروری است

نگهداری از سالمندان همواره دغدغه‌های مهم برای فرزندان بوده است. با توجه به ماشینی شدن زندگی و تلاش زوج‌ها برای ایجاد زندگی بهتر، مراقبت از سالمندان در خانه‌ها به امری مهم و دغدغه‌ای بزرگ تبدیل‌شده است.

برخی از سالمندان عزیز هستند که به بیماری‌هایی مانند آلزایمر دچار شده‌اند. این ردیاب می‌تواند خیال شما را برای مراقبت از این افراد تا حد بسیار زیادی راحت کند. هرروز و هر ساعت می‌توانید چک کنید و متوجه شوید که پدر و یا مادر شما در چه محلی بوده و آیا از خانه خارج‌شده‌اند یا خیر! حتی از این ردیاب‌ها در خانه‌های سالمندان نیز استفاده می‌شود و آن‌ها به‌راحتی می‌توانند فرآیند نگهداری از افراد سالخورده و بیمار را انجام دهند.

برای مراقبت از حیوانات خانگی تان که دوست شان دارید!

قطعاً شما همه آگهی‌های مربوط به گم‌شدن حیوانات خانگی را دیده‌اید از سگ و گربه گرفته تا پرندگانی خانگی که حتی ممکن است قیمت بسیار بالایی هم داشته باشند.

ردیاب شخصی چیست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟

ترس از گم‌شدن و یا دزدیده شدن این حیوانات برای مالکان آن‌ها همواره وجود دارد؛ اما با استفاده از ردیاب شخصی و قرار دادن آن در داخل قفس و یا قلاده حیوانات شما به‌راحتی می‌توانید محل دقیق حیوانات دوست‌داشتنی خود را مشخص کنید.

قرار دادن در وسایل مهم مانند گاوصندوق و خودرو

استفاده از ردیاب شخصی در کیف‌ها، گاوصندوق‌ها و دیگر لوازم مهم یکی دیگر از استفاده‌های مهم این ابزار است. شما ممکن است برای نگهداری وسایل باارزش خود از یک گاوصندوق در منزل شخصی خود و یا فروشگاه خود استفاده کنید. ممکن است که سارقین اقدام به سرقت این گاوصندوق نمایند. شما می‌توانید به‌راحتی و با قرار دادن ردیاب شخصی در داخل گاوصندوق از محل آن در هرلحظه باخبر شوید. حتی می‌توانید این ردیاب را در کیف‌ها و چمدان‌های خود قرار دهید.